Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 1 januari 2014

Fröken i Söder summerar kvällen

Hoppas ni alla hade en bra nyårsafton! Minstingen sov till 7.20, det kunde varit betydligt tidigare. Vi hade en toppenkväll och nu är det ju ett helt nytt år fyllt av möjligheter.
Jag lovar aldrig något, tycker man har uppnått den åldern och visheten då man använder sunt förnuft och magkänsla.
Avlade du något nyårslöfte i går?
Glögg och lite tilltugg före raketerna


Hummersoppa

De vuxna gästerna minus värdinnan

Förrätt 2. Jordärtskockspuré m pilgrimsmusslor

Oxfilé m. potatisbakelse

Äggtoddy a la Mannerheim

Förbereder för tolvslaget

Dadlar med bacon och getost

Bubbel. Glas Åhlens. Bricka Svenskt tenn

Så här galen var tiden när gästerna gått hem...
Njut av dagen och början av 2014! Kram Stina

10 kommentarer:

  1. Nä...Inga Nyårslöften här men en underbar afton...

    •°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆
    NEW YEAR ☆ 2014!

    SvaraRadera
  2. Nä några löften avger jag inte, men en mysig afton hade vi o ni också ser jag. Önskar dig ett härligt 2014. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Mums så mycket gott. Inga nyårslöften, brukar vara urusel på att följa dem.
    Hoppas du får ett fantastiskt 2014.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för titten i min blogg, nu ska jag kika lite hos dej.
    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Oj,vilken fin blogg du har!! Jag är dålig på att hinna med att kolla in andras bloggar men det här gav mersmak :)

    SvaraRadera
  6. Ser ut som en matlyckad kväll. med mycket gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilken ljuvlig nyårsmeny! Ser otroligt gott ut! Tackar för alla fina kommentarer Du lämnat inne hos mig under året, och önskar Dig ett nytt magiskt 2014!!
    Kramis Kate

    SvaraRadera
  8. Vilket mysigt firande :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Hej på dig :) vill passa på att önska dig och din fina blogg GOTT NYTT ÅR.

    Om du vill se inredningsvis 2013 i bilder..kan du kolla in min blogg :)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera